ÅRET 2012 (#1)
Publicerat den

Hej på er!
Jag funderade förut på om jag skulle orka göra en årsresume' av året 2012 och njaa, jag var inte riktigt taggad.
Men igår kom jag då på att, nej! jag ska göra en. Det är ju liksom kul för en själv att få se vad som hänt under året, för man minns ju absolut inte allt som hänt.
Det var faktiskt intressant att kolla igenom bilderna, fastän jag inte gjorde det såå noggrant. Som sagt så finns det mycket som lämnat bort, och jag gjorde detta bara med hjälp av bilder, såå bilder har man ju inte av allt.
Har satt en hel del tid på detta, så jag hoppas det uppskattas!
!det kommer i två delar.
Here we go!

J A N U A R I
- firade fem stcken födelsedagar
- hade brunt hår
- fota rätt så mycket
- var också till frisören

F E B R U A R I
- var till Gran Canaria, Puerto Rico
- gjorde flätor i Puerto Rico
- bakade cupcakes
- firade två födelsedagar
- singstar marathon med Emma

M A R S
- fick en bra bild av månen
- hittade 2 systrar (höhö)
- fick glasögon
- bakade daim cheesecake
- fotade rätt så mycket

A P R I L
- köpte nya converse
- fick min moped
- Fotade mycket
-fick bra bilder på fåglar

M A J
- fotade Emma
- var till Emmas villa
- fotade
- fotade brors flickvän när hon red
- var till Helsingfors på stafettkarnevalen
-gjorde zumbabyxor


J U N I
- var till storsand med alla åttor
- hade avslutning
- var på rippiläger (konfiramations läger)
- var med i gumpafesten 
- var på fotorunda med Emma
- fotade mycket
- köpte en ny kamera Canon EOS 600D
- var på studentkalas






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?