Vardagsprat
Publicerat den


                               Här ovan ser ni en smygtitt på dagens outfit, Flera bilder kommer senare.


Försov mig nästan med en timme imorse. Så drog på mej första bästa klädesplaggen jag hittade, slängde upp håret i en knut osv, men det resulterade i att det var en väldigt skön outfit ändå.
Nåja nog om det. 
Dagen rullade på i vanlig ordning. Med fysik, biologi, matematik och religion.
Fick också ett samtal mitt på dagen och fick veta att jag fått sommarjobb, skönt att inte behöva fundera på det mera. Kom hem och satt ute i solen med läxböckerna en stund och nu har jag landat här. Söker efter några bilder från när vi var till Puerto Rico. Som jag behöver till ett 'projekt' vi gör i modersmål. 
Imorgon har vi ett 'oförberett' prov/test också det i modersmål, inget man kunnat öva på. Utan sånt man borde kunna, typ. Sen också prov på onsdag och torsdag, som jag nämnt tidigare. Tror inte ni är så intresserade om mina prov och läxor, så vi sätter punkt här. Men tänkte bara meddela så att ni vet ifall uppdateringen suger ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?